happii - altid lave priser - billig elektronik
  • Bærbar
  • Tablet
  • SSD
  • Skærm
  • Fladskærms TV
  • Mobil
  • Smart Home
  • CPU
  • Printer
  • LEGO®
  1. Forside

Betaling

Proshop kundeservice

Jeg bliver mødt af krav om NEM ID ved betaling af min ordre?

• Pr. 1. januar 2018 er det et krav fra Nets, at der er mobilnr. tilknyttet dankortet. I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NEM ID for at verificere at du er ejeren af kortet. Dette er for at sikre dig som forbruger mod misbrug.

Yderligere information kan findes her.

Jeg har bestilt med Mastercard og derefter annulleret ordren. Hvornår frigives beløbet?

• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder. Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.

Hvordan betaler jeg med faktura?

• Ved betaling vælger du ”Ansøg om kredit”, hvorefter din virksomhed vil blive kreditvurderet. Derefter sender vi varerne når de er klar og sender en faktura til betaling.

Hvornår hæves pengene fra min konto ifm. med et køb?

• Beløbet hæves først ved afsendelse eller afhentning. Du vil i samme øjeblik modtage en kvittering på dit køb.

Jeg kan ikke som tidligere vælge fakturabetaling?

• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruger/konto, hvorpå kreditaftalen er tilknyttet. Adgang til kontoen kan gøres ved at bruge ”Glemt adgangskode” – Klik her.

Jeg kan ikke betale med mit virksomhedsbetalingskort

• Du kan søge nærmere information her ellers anbefaler vi, at du tager fat i din bank. Læs mere her.

Jeg er forhåndsgodkendt ved LånLet, hvad gør jeg?

• Du gennemfører købsforløbet, og under betaling vælger du ” Finansiering ved LånLet – Forhåndsgodkendt”. Du vil herefter blive viderestillet til LånLets/Basisbanks hjemmeside, hvor du bl. a. skal indtaste lånekoden.

Hvilke muligheder har jeg for finansiering?

  • LånLet - Ansøg nu
  • LånLet – Forhåndsgodkendelse
  • Klarna (som erhvervskunde)

Se nærmere information her https://www.happii.dk/Finansiering.htm

Kan jeg ændre i en allerede bestilt LånLet ordre?

• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

Kan jeg ændre i en allerede bestilt Klarna ordre?

• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

Kan jeg betale med kontanter ved afhentningsstedet?

• Ja, det er muligt at betale med kontanter. Det er dog ikke muligt at kombinere kontanter med andre betalingsformer.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70272826

Skriv til Happii Privat:
support@happii.dk

Skriv til Happii Erhverv:
b2b@happii.dk

Ring til os på tlf. 70 20 50 80

Skriv til Happii Privat:
support@happii.dk

Skriv til Happii Erhverv:
b2b@happii.dk

Proshop kundeservice Gå tilbage til oversigt

  • Kundeservice

  • Retur og fortrydelseret

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparation / Defekt

  • Erhverv og offentlig

  • Produktspørgsmål

  • Min konto

  • Kampagner

  • Computer

  • Hardware

  • Printere & Forbrugsstoffer

  • Kabler & Stik

  • Netværk

  • Software

  • Mobil & Tablet

  • TV & Hifi

  • Spil & Gaming

  • Foto & Video

  • Kontorartikler

  • Belysning

  • Børn & Legetøj

  • Personlig pleje

  • Husholdning

  • Hus og Have

  • Min side
  • Brugerprofil
  • Købshistorik
  • Bestillinger
  • Handelsbetingelser
  • Handelsbetingelser
  • Persondatapolitik
  • Support
  • Opret RMA / Reklamation
  • Opret fortrydelsessag
  • Glemt adgangskode
  • Om happii.dk
  • Kundeservice
Telefontider
Mandag-fredag:
Lørdag, søndag & helligdage:
10:00 - 15:00

Lukket
Mandag-fredag:
Lørdag, søndag &
helligdage:
10:00 - 15:00

Lukket

Telefon: 70272826
Email privat kunder: support@happii.dk
Email erhvervskunder: b2b@happii.dk
Kontakt
happii ApS
Michael Drewsens Vej 22
DK-8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18966239
Levering
Betalingsmuligheder
Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer. Se vores aktuelle nyhedsbrev, klik her

Certificering
Happii.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.