happii ApS
Slet Møllevej 17
DK-8270 Højbjerg
Danmark
Telefonnummer: 70272826
Mailadresse: [email protected]
CVR-nummer: 18966239
Branchekode: 47 41 00
Bank
happii ApS har Danske Bank (SWIFT-code: DABADKKK) som hovedbankforbindelse.
Registreringsnummer: 4387
Kontonummer: 10295157
IBAN-kontonummer: DK3930000010295157
I tilfælde af udsolgte varer, leverandørsvigt eller udskudt leveringstid bestræber happii ApS sig på hurtigst muligt at informere kunden herom, samt hvordan parterne kan løse sagen – f.eks. ved kreditering af købet, eller rådgivning til at finde en lignende vare i happii ApS’ store udvalg.
Prisfejl
Hvis en pris åbenlyst er behæftet med fejl, og kunden rimeligvis burde havde indset dette, er happii ApS ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Mulige betalingsmuligheder:
Betaler du med betalingskort er dette gebyrfrit for private korttyper udstedt i EU samt Norge, Finland og Schweiz.
OBS: Der opkræves gebyrer på op til 1,55%, for brug af korttyper udstedt udenfor EU, Norge, Island og Schweiz samt erhvervskort udstedt i EU, Norge, Island og Schweiz. Gebyret oplyses først på ordren når kortnummeret indtastes. Dette gælder også MobilePay.
Beløbet for dit køb trækkes først på din konto, når varerne afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesretten. Dette gør sig også gældende, hvis du betaler via PayPal. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside
happii ApS anvender fragtfirmaet PostNord til levering i Danmark.
Fragtmetode og estimeret leveringstid fremgår ved bestilling af det enkelte produkt. Udvalget af fragtmetoder og dermed fragtpriser kan derfor variere, da forskellige årsager såsom vægt og varens dimensioner afgør fragtmulighederne. Derudover anvender vi dropshipments udenom vores lager i form af en tredjepartsleverandør til forsendelse af bestillinger, hvis dette er muligt.
Hvis du har valgt levering til en pakkeshop/pakkeboks, hvor der ikke er plads, vil din leverance blive omdirigeret til en nærliggende pakkeshop/pakkeboks
happii ApS leverer til fastlandet, brofaste øer samt Bornholm.
happii ApS har tegnet en vareforsikring til dækning af varens eventuelle beskadigelse eller bortkomst under transport.
For erhvervskunder gælder følgende særlige betingelser:
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Dette følger af forbrugeraftaleloven.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du gør dette ved at udfylde en fortrydelsesformular her. Du kan også udfylde vores standardfortrydelsesformular og sende den på e-mail til [email protected] Du finder formularen i bilag 1 nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Dette gælder dog ikke for bundles bestående af flere varer. Bundles anses som én samlet vare. Hvis du ønsker at fortryde købet af et produkt i et bundle, må du således fortryde købet af hele dit bundle, og sende alle varerne retur.
Når du foretager en bundle-ordre, vil det fremgå af indkøbskurven og din faktura.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dele af dit køb.
ReturneringSådan brug kan omfatte:
Bemærk, at dette især gør sig gældende for skrøbelige elektroniske komponenter, der leveres i antistatisk indpakning.
Det anbefales, at produkter, der konfigureres eller indstilles på din foranledning, nulstilles til fabriksindstillinger, inden de sendes retur som følge af fortrydelse.
Særlige betingelser for konfiguration af PC
Ved returnering af en specialbygget PC med personlige specifikationer vil monteringsgebyret på 600 kr. ikke blive refunderet.
Ved aktivering af en licens accepterer du, at fortrydelsesretten bortfalder.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Du bedes oprette en reklamationssag eller kontakte os, inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Der kan forekomme et testgebyr på DKK 250 pr. halve time inkl. moms, dog maks. DKK 500 inkl. moms, hvis det indsendte produkt testes fejlfrit ved happii ApS, eller der ikke findes grund for at efterkomme reklamationskravet i øvrigt. Det kan også forekomme, hvis der skal foretages fejlsøgning på komplette PC-systemer, som ikke er købt, samlet eller monteret af happii ApS. Ønsker du ikke, at happii ApS foretager en sådan fejlsøgning, skal det defekte produkt afmonteres og sendes separat. Såfremt årsagen til fejl eller defekt er, at varen har fået fysisk skade, væskeskade eller på anden måde er blevet behandlet i uoverensstemmelse med producentens forskrifter, vil du også blive opkrævet et testgebyr.
Husk derfor altid selv at teste, om fejlen kan skyldes programmer, drivers eller andet, som ikke oprindeligt var installeret på produktet. Vi tester alle maskiner ved at genskabe til den oprindelige konfiguration. Testgebyret beregnes på baggrund af tid brugt i forbindelse med test og fejlsøgning.
Varens stand ved reklamation
Husk at pakke varen forsvarligt ind sammen med alt tilbehør, f.eks. kabler, læsbare medier og lignende, som er knyttet til det produkt, der reklameres over.
Skader på produkter forårsaget af betjenings- eller håndteringsfejl, modifikationer, installation af tredjepartssoftware eller groft misbrug er ikke dækket af reklamationsretten.
Husk at tage en kopi/backup af samtlige data. happii ApS kan ikke gøres ansvarlig for tabt data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af happii ApS måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.
Varen sendes til:
happii ApS
Slet Møllevej 17
DK-8270 Højbjerg
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan bestille en returlabel hos os.
Bemærk, at der ydes 12 måneders reklamationsret til erhvervskunder.
Vil du læse vores persondatapolitik, kan du gøre det her.
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected] Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du klage via klageportalen hos Nævnenes Hus:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her.
Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.
Til happii ApS , Slet Møllevej 17, 8270, [email protected]
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Ordrenummer
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato
- (*) Slet det, som ikke er relevant
Min side
Handelsbetingelser
Kontakt
happii ApSLevering
Betalingsmuligheder
Nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer.
Happii.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. |