Hjælp

Kundeservice

Proshop kundeservice

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

 

Oftest stillede spørgsmål

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen.

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.
• Pr. 1. januar 2018 er det et krav fra Nets, at der er mobilnr. tilknyttet dankortet.
I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NEM ID for at verificere at du er ejeren af kortet. Dette for at sikre dig som forbruger mod misbrug.

Yderligere information kan findes her.
• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder.
Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.
• Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind” (Hvis du har glemt dit kodeord, kan du klikke her).
• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.
• Inden du gør andet, skal du oprette en reklamationssag. Det kan du gøre ved at klikke her.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70272826

Skriv til Happii Privat:
[email protected]

Skriv til Happii Erhverv:
[email protected]