Kundeservice

Proshop kundeservice

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR

I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!

• Som privatkunde kan du slette din bestilling via kundecenter på hjemmesiden, hvis bestillingen endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.

Når din bestilling er afsendt, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.

Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under "Log ind". Eller du kan annullere bestillingen ved, at kontakte kundeservice.

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen.

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• I ekstraordinære travle perioder som f.eks. Black Friday, kan der forekomme forsinkelser.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.

  • Nem-ID udfases og erstattes af MitID pr. 31/10-2022. Du vil derfor blive mødt af krav om verifikation med MitID ved kortbetaling online.

  • Denne verifikation kan du lave ved brug af MitID app'en på din smartphone eller ved brug af sms-kode+personlig kode. Et alternativ er at benytte Mobilepay.

  • Du kan finde yderligere information og få hjælp til opsætning af MitID her.

• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder.
Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.

• Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind” (Hvis du har glemt dit kodeord, kan du klikke her).

• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.

• Inden du gør andet, skal du oprette en reklamationssag. Det kan du gøre ved at klikke her.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Skriv til Happii.dk PrivatSend email
Ring til os på tlf.: 70272826Ring til os
Skriv til Happii ErhvervSend email