Produktspørgsmål

Proshop kundenservice

• Nej, vi yder desværre ikke prisgaranti

• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet. Du er velkommen til at kontakte supporten på tlf. 70272826, hvor vi vil vurdere om det er os muligt at tilrette prisen.

• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet, men som privatkunde kan du benytte dig af fortrydelsesretten indenfor 14 dage og bestille på ny til opdateret pris.

• Som erhvervskunde er der desværre ingen fortrydelsesret.

• Vi kan desværre ikke oplyse om, hvilke varer der kommer på tilbud. Weekendtilbud offentliggøres fredag eftermiddag. Modtagere af Happiis nyhedsbrev modtager udvalgte tilbud fredag formiddag. Du kan tilmelde dig Happiis nyhedsbrev i bunden af hjemmesiden.

• Ja, det kan man, hvis der fremsendes en kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]

• Ja, der er samme reklamations- og fortrydelsesret på demovarer som ved køb af nye varer.

• Demovarer hos Proshop er en række gode tilbud på varer som enten er returneret på fortrydelsesretten, repareret ifm. en reklamationssag eller fået ødelagt originalemballagen.

• Vores demovarer er testet og fungerer, men original emballage og tilbehør, der ikke har betydning for varens funktion, kan mangle. Evt. batteri, oplader eller strømkabel, for at kunne bruge varen efter oprindelig hensigt, vil medfølge, såfremt dette medfølger til modellen.

• Det er ikke muligt at bestille flere end det antal vi har på lager.

• Der er samme reklamations- og fortrydelsesret på demovarer som ved køb af nye varer.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Skriv til Happii.dk PrivatSend email
Ring til os på tlf.: 70272826Ring til os
Skriv til Happii ErhvervSend email